Olet täällä

Digitaalisen markkinoinnin ja myynnin mittaaminen, analysointi ja jatkokehitys

27.5.2020 09:00 - 12:00
Webinaari

Webinaari

Koulutus antaa ymmärryksen digitaalisen markkinoinnin mittauksen ja kehityksen tärkeydestä sekä siitä, mitä hyvin kehitetty digitaalinen markkinointi vaatii. Osallistuja oppii myös, minkälaisia asioita kannattaa seurata ja mistä tietää, mikä kannattaa jatkossa perustuen tuloksiin. Hän oppii haastamaan raportointia ja lukuja, joita hänelle esitellään löytääkseen oikeat vastaukset.

Koulutuksen jälkeen osallistuja

  • Tietää, mitä periaatteita hyvä digitaalisen markkinoinnin mittaus sisältää
  • On todennäköisesti motivoitunut kehittämään organisaationsa markkinoinnin mittausta ja siitä oppimista
  • Ymmärtää prosessin mittauksen, analysoinnin ja kehityksen takana

Kouluttaja Juha Pihkakoski toimii Aboadilla toimitusjohtajana, yrittäjänä ja kouluttajana. Hän on
työskennellyt kansainvälisen digitaalisen markkinoinnin parissa yli 7 vuotta ja pitänyt
markkinointikoulutuksia viimeiset 5 vuotta.

Tämä koulutus vastaa aikaisemmin järjestämäämme Juha Pihkakosken Digitaalinen markkinointi 1–4 -koulutusta. Jos osallistuit aikaisemmin tähän koulutukseen, emme suosittele osallistumista.